G-MONEY wrote: exista oameni prosti, oameni foarte prosti, oameni extraordinar de prosti..Pai si eladio in care categorie e? Pai ho ca pana la eladio mai avem.
O sa vin man....am auzit ca lucrii pe langa gara , te-a tot cautat efort ieri....Cum se numeste cafeneaua?
G-MONEY wrote: exista oameni prosti, oameni foarte prosti, oameni extraordinar de prosti..Pai si eladio in care categorie e? Pai ho ca pana la eladio mai avem.
frate orient express nu e cand urci in piata mare? Mama... data viitoare cand ma mai vezi da si tu un semn , ca eu nu te stiu personal , nu stiu cum arati.... efort zicea ca e pe langa gara , zicea ceva de un reifeissen bank....
Pilu wrote:frate orient express nu e cand urci in piata mare? Mama... data viitoare cand ma mai vezi da si tu un semn , ca eu nu te stiu personal , nu stiu cum arati.... efort zicea ca e pe langa gara , zicea ceva de un reifeissen bank....
mai pverde am zis cum iesi din gara. cum se gata 9 maiu, direct dai in ea. acolo e un raifaizân
Da , ai dreptate....da fix la orient express nu m`am gandit eu atunci cand mi`ai dat ca punct de reper raifaizan